Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.11.2007 22:34 - De profundis clamavi ad te,Domine!
Автор: sterne Категория: Лични дневници   
Прочетен: 910 Коментари: 4 Гласове:
0







От както се помня нося тази мъничка нестихваща болка вътре в мен...от къде идва и колко ще остане този път не знам,не знам и защо е там,но тя е там...

Още един такъв ден,мразя такива дни...Отварям очи и тя е там...болката,дълбока и скрита някъде в мен,тя пулсира,стиснала цялото ми същество,задушаваща надеждата и любовта ми,захвърляйки ме в ада,в моя ад..В такива дни ми се ще да се сгуша и да плача...защо да плача ли?Не знам,знам само,че сърцето ми е стиснато в студен железен юмрук.Може би тогава се будя от съня...и усещам,че съм истински жива...

Тази болка има своя воля,подчинява ме на себе си,появява се,напомня,че е там и изчезва,а може би остава,а аз я задушавам и заравям дълбоко в себе си,за да не чувам гласа ѝ и продължавам да гледам на света около мен с фалшива радост,с престорена любов.Може би това са чувствата,които си втълпявам всеки ден,всяка минута,само и само да се чувствам добре(да си мисля,че се чувствам добре?) . Тази болка може би е там,за да ме държи будна,да ме кара да усетя,че съм жива...или за да ми напомни,че не всичко в света е приказка и трябва да спра да се опитвам да надяна розови очила на всички около мен.

Не знам колко трае,не знам кога ще си отиде.Понякога е там седмици и месеци,тогава не искам да видя никого,да говоря с никого,а се налага.В такива дни,надявам маската на щастлив човек,само и само да оцелея през деня,докато се свия пак във себе си,сама и търсеща себе си...отново...Може би маската е винаги на лицето ми,а болчицата ми напомня,че е там,за да не забравя никога...нищо.

Моля се само да бъда погълната от тишината и тъмнината,в такива моменти да потърся лекарството в себе си...да разбера защо тази болка идва,защо ме преследва...Толкова въпроси без отговори...


P.S.Искаше ми се първия ми пост да беше по-различен,но не искам повече да се преструвам,за да се чувстват всички около мен добре...


Тагове:   AD,


Гласувай:
0



1. apollon - не плачи - усмихни се
27.11.2007 23:16
не плачи - усмихни се
цитирай
2. анонимен - http://bale.blog.bg/viewpost.php?id=137020
28.11.2007 12:12
цитирай
3. анонимен - http://tlnet.blog.bg/viewpost.php?id=137230
28.11.2007 12:14

цитирай
4. sterne - @ анонимен. . . не си ме разбрал пр...
28.11.2007 17:41
@ анонимен...не си ме разбрал правилно...не става дума за нещастни любови,става въпрос за болка,която е в мен години наред и не знам каква е причината...
а реакцията ти е меко казано просташка,надявам се никога никой да не ти отговри по този начин на нещо,скъпо за теб...
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: sterne
Категория: Лични дневници
Прочетен: 11336
Постинги: 2
Коментари: 4
Гласове: 11
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930